Centraal Secretariaat

Over ons > Centraal Secretariaat

Over de afdeling

Wie bij Kiremko binnenstapt of ons belt, wordt ontvangen door de receptionistes. Zij zorgen ervoor dat iedereen die contact met ons zoekt zich thuis voelt. Daarnaast zorgt het secretariaat voor het boeken van alle zakelijke reizen en hotels voor de collega’s. Ook ondersteunen ze bij het invoeren van orders en helpen ze bij alle overige administratieve werkzaamheden voor de diverse afdelingen.

Open sollicitatie

Voor deze afdeling staan momenteel geen vacatures open, toch benieuwd naar de mogelijkheden voor een baan bij Kiremko?

Affiniteit met techniek   Betrokken   Initiatiefrijk
Solliciteren

Ervaringen van collega's

Irene

In het najaar van 1999 stond er een vacature in de regionale krant voor een telefoniste/receptioniste op de vrijdagmiddag en oproep bij ziekte.  Dit was goed te combineren met mijn vrijwilligerswerk als VVV-informatrice in Montfoort. Mijn gedachte was ook: als ik eenmaal in het bedrijf binnen ben zie ik wel wat er op mijn pad komt en inmiddels werk ik er dus al weer 19 jaar!

Ik heb steeds dezelfde functie gehad, maar uiteraard zijn de werkzaamheden en de eisen in de loop der tijd wel veranderd. Het bedrijf is flink gegroeid, vooral sinds we verhuisd zijn naar het nieuwe pand. Toen ik begon met werken bij Kiremko werkten er ca. 80 mensen, nu ca. 170 en we ontvangen dus ook steeds meer bezoekers. De receptie is met de verhuizing uitgebreid naar 2 plekken en maakt nu onderdeel uit van het Centraal Secretariaat. Dat betekent dat we meer secretariaatstaken hebben gekregen en dat brengt steeds wijzigende werkzaamheden met zich mee.
Naast mijn werk aan de receptie ben ik al heel lang lid van het Evenementen Team en mag ik allemaal leuke dingen organiseren voor onze collega’s.

Voor de toekomst heb ik geen vastomlijnd doel. Ik sta open voor nieuwe dingen en zie wel wat er op mijn pad komt. Ik weet wel dat ik het werken aan de balie heel erg leuk vind en dat niet graag zou willen missen. Ik hou erg van de afwisseling in werkzaamheden, het multitasken. En ook: aan de balie ben je van heel veel zaken op de hoogte. Het is mijn uitdaging om iedereen, van mensen aan de telefoon en bezoekers tot collega’s, zo goed en snel mogelijk te helpen.

Ik ben trots op veel dingen bij Kiremko, maar denk daarbij als eerste aan de betrokkenheid die Kiremko toont bij het sponsoren van lokale initiatieven. Verenigingen doen vrijwel nooit tevergeefs een beroep op ons voor het kunnen uitdelen van Kiremko chips bij activiteiten. Als ik dan in de krant lees dat Hotel Abrona een nieuwe keuken kan bouwen en de kinderen op de basisscholen in Montfoort muziekonderwijs aangeboden krijgen dankzij Kiremko voel ik me zeker trots!

Nog een leuke anekdote: onlangs had ik een dame aan de telefoon die wilde controleren of de contactpersonen die zij in haar bestand had staan nog actueel waren. De eerste contactpersoon was vertrokken bij Kiremko, maar de volgende: “ja”, de volgende “ja” en zo volgden er nog een stuk of 15, alleen de allerlaatste die ze noemde was niet meer in dienst. Die dame vond het wel héél bijzonder dat er zo weinig wisselingen in het personeelsbestand waren. Het moest dan zeker wel een heel leuk bedrijf zijn? En ik kon dat uiteraard alleen maar beamen.

Tot slot het volgende en eigenlijk allerbelangrijkste. Bij elke Nieuwjaarsbijeenkomst en de jaarlijkse barbecue wordt het weer benadrukt door onze directeuren: iedereen is even belangrijk en we doen het allemaal samen. En zo voelt het ook!

Telefoniste / receptioniste - Centraal Secretariaat